Thursday, June 26, 2008

After the smoke has cleared...

Πρώτα απ' όλα να πω ότι οι Linkin Park γάμησαν μάνες. Τέλος. Ευτυχώς που κατάφερα τελικά να τους δω. Θα ήθελα βέβαια να δω και Stereo Mc's με UNKLE το Σάββατο, όπως και Orishas τον άλλο μήνα, αλλά 'νταξ', δεν μπορούμε να τα 'χουμε όλα... Τώρα που είδα και LP το μόνο που μου μένει είναι Disturbed, RatM και SoaD (αυτά τα λίγα).

Η συναυλία όμως δεν ήταν ο λόγος αυτού του post. Απλά ήθελα να πω ότι ο μήνας που πέρασε ήταν πολύ δύσκολος για μένα, όχι κυρίως γι' αυτά που περνούσα στην βασική εκπαίδευση (που στην τελική δεν ήταν και τίποτα), αλλά γιατί ήμουν αποκομμένος απ' τους δικούς μου. Όποιος με ξέρει ξέρει ότι είμαι πολύ κοινωνικό άτομο με πολλούς φίλους και παρέες και γενικά είμαι ευλογημένος με πολλά άτομα που με αγαπάνε κι εγώ με τη σειρά μου τους λατρεύω. Αυτό ήταν που δεν άντεχα
.
Αφού πέρασε λοιπόν αυτός ο πρώτος μήνας και τώρα είμαι καλύτερα βλέπω ότι δεν είχα λόγο να στεναχωριέμαι γιατί απλούστατα όλοι ήταν εκεί μαζί μου. Καθημερινά είχα κλήσεις, sms, emails, comments εδώ και γενικότερα κατά κάποιον τρόπο οι φίλοι μου 'δε με άφησαν σε ησυχία'. Το κινητό μου ήρθε 250 ευρώ κι αυτό ήταν κυρίως από κλήσεις και sms στα οποία απαντούσα. Χαλάλι όμως.

Γι' αυτό ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους που έδειξαν πραγματικά ότι με σκέφτονται και κυρίως ότι με θυμήθηκαν στα δύσκολα. Κατάλαβα πολλά απ' όλο αυτό. Όπως κι από άλλους που κάναμε παρέα κι έχω να τους δω από πριν μπω. Αλλά δεν πειράζει δεν κρατάω κακία.

Σας αγαπάω πολύ όλους και θα προσπαθήσω να ανταποδώσω όλο αυτό κάποια στιγμή. Δεν αναφέρομαι ονομαστικά γιατί σίγουρα κάποιον θα αδικήσω. Αλλά έτσι κι αλλιώς ξέρουν ποιοι είναι.

Φιλιά πολλά

No comments: